• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون فرآیندی پویا و هدفمند است

  • کد خبر : 29244
  • 18 آبان 1400 - 16:13
ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون فرآیندی پویا و هدفمند است

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ارزیابی عملکرد واحدها را فرآیندی پویا ، هدفمند و اثربخش عنوان نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات اظهار داشت: برنامه‌ریزی و بررسی عملکرد به عنوان دو مقوله مهم و پیوسته راجع به کلیه واحدهای اجرایی و ستادی بانک صورت می‌پذیرد و هر واحد علاوه بر این که متوجه ارزیابی عملکرد دوره گذشته خود می‌شود اهداف کمی و کیفی دوره کنونی و پیش رو را نیز قابل مشاهده دارد.
وی افزود: کلیه استان‌ها در خصوص عملکرد شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ مورد ارزیابی واقع شده‌اند و عملکردها در حوزه تجهیز منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانت نامه، صدور اعتبار اسنادی، خرید دین، کسب درآمدهای مشاع و غیر مشاع، تسهیلات توسعه ای، مدیریت مطالبات و وضعیت سود واحدها مورد بررسی قرار گرفته است .
ایرج شیخ زاده معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: با اتمام برگزاری سراسری ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی در شش ماهه سال ۱۴۰۰ با تمهیدات صورت گرفته توسط مدیریت ارشد بانک، شرایطی به گونه ای تنظم می گردد تا امکان انتقال تجربیات واحدهای موفق فراهم گردد و آموزش و افزایش توان عملیاتی و اجرایی همکاران واحدهای صف مد نظر قرار گیرد.
وی با تببین وضعیت بانک در شاخص های مختلف گفت: با تلاش و زحمات همکاران واحدها در ۶ ماهه اول سال، برنامه های درآمدهای مشاع و غیر مشاع از درصد تحقق ۹۶ و ۸۵ درصدی برخوردار بوده است و بر این باور هستیم که تقویت واحدها به لحاظ درآمدی منجر به تقویت توان تسهیلاتی بانک نیز می‌گردد.
وی ضمن تاکید بر اینکه درآمدزایی از جمله شاخص های اصلی پایداری کسب و کار هر سازمان می باشد، اعلام نمود: یکی از نکات قابل توجه در این دوره افزایش سهم درآمدهای غیر مشاع بانک از کل درآمدها از ۱۴ درصد سال گذشته به ۱۷٫۵ درصد می باشد و این موضوع که بانک علاوه بر پیگیری و تحقق اهداف توسعه ای، کسب درآمد را نیز مد نظر قرار داده است، از نکات کلیدی بهبود کسب و کار بانک می باشد.
گفتنی است اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد بانک تحت نظارت معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات به عنوان متولیان اصلی ارزیابی واحدهای بانک پیرو تاکیدات مدیریت ارشد بانک مبنی بر اهمیت برگزاری دوره ای جلسات سراسری ارزیابی عملکرد در سطح واحدهای اجرایی، در کنار انجام ارزیابی های مقطعی و دوره ای به صورت حضوری و تهیه گزارشهای مستمر، عملکرد کلیه واحدهای اجرایی طی دوره شش ماهه ابتدایی سال جاری را به صورت آنلاین، مورد ارزیابی قرار داد.
شایان ذکر است در این جلسات که با حضور معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و نمایندگان مدیریت امور استانها و شعب برگزار گردید، نقاط ضعف و قوت ، تجربیات موفق و مشکلات عملیاتی موجود برای هریک از واحدها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت توصیه های عملیاتی و مقایسه ای در جهت بهبود عملکرد آنها ارایه گردید. از جمله نکات مهم در این دوره ارزیابی انتقال دانش و تجربیات واحد های موفق به سایر واحدها بوده است که این موضوع طی سالهای اخیر همواره مدنظر برگزار کنندگان قرار داشته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.