• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ارائه گزارش اموال تملیکی در کارگروه بند چ ماده ۱۱ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

  • کد خبر : 65093
  • 03 اسفند 1401 - 10:18
ارائه گزارش اموال تملیکی در کارگروه بند چ ماده ۱۱ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در کارگروه بند چ ماده ۱۱ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور شرکت کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل ازروابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در این جلسه که در محل دادگستری استان خراسان رضوی و با حضور علی جمادی معاون دادستان کل کشور، مصطفی پور کاظم شایسته معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، احسان مظفری دادیار دیوان عالی کشور برگزار شد، گزارشی جامع و مبسوط از روند فعالیت های سازمان متبوع خود در اجرای وظایف قانونی محوله در راستای اهداف تعیین شده کارگروه ارائه کرد.

بررسی اجرای احکام پرونده های ملی و مهم قاچاق کالا و ارز و مسایل و مشکلات پیش روی پرونده های مهم و همچنین اتخاذ تصمیمات لازم از جمله مباحث مطروحه در این کارگروه استانی بود.

علیرضا نورنژاد عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان و محمدحسین شیخ زاده و حسین ایزدی مدیران کل اموال تملیکی استان های خراسان رضوی و تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

گفتنی است؛ بر اساس بند چ ماده ۱۱ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارگروه نظارتی به منظور تسریع در اجرای احکام پرونده های قاچاق و کالا و ارز تشکیل شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.