• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5

اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای گروه های خاص

  • کد خبر : 44206
  • 07 اردیبهشت 1401 - 16:56
اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای گروه های خاص

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال ۴۰ هزار میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای گروه های خاص مانند خانواده شهدا و ایثارگران در قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از صدا وسیما؛ خانم اصلانی افزود: برای تعلق وام ودیعه مسکن به دیگر گروه ها هم درحال پیگیری هستیم و مبلغ آن نیز در دست بررسی است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در مورد امکان ویرایش متقاضیان نهضت ملی مسکن هم گفت: امکان ویرایش برای کسانی که شهر مورد نظر خود را به اشتباه انتخاب کرده بودند و انطباقی با محل سکونت شان نداشت ایجاد شده است.
خانم اصلانی افزود: این گروه از متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را ویرایش کنند اما کد ملی و شماره تلفن همراه که اساس ارتباط فرد متقاضی با سامانه است قابل تغییر نیست .
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره متقاضیان مسکن شهر پردیس نیز افزود: ویرایش در سامانه نهضت ملی مسکن در پردیس صرفا برای خانواده هایی که ۵ سال سابقه سکونت در این شهر را دارند امکان پذیر است و کسانی که سابقه سکونت در پردیس را ندارند و در تهران ساکنند مجاز به انتخاب این شهر نیستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.