• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

احیای تولید در قطعه‌ساز ورشکسته با حمایت ایران‌خودرو

  • کد خبر : 15693
  • 06 خرداد 1400 - 14:29
احیای تولید در قطعه‌ساز ورشکسته با حمایت ایران‌خودرو

شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو، ساپکو، با حمایت از شرکت قطعه‌ساز، سبب احیای تولید در این شرکت شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- شرکت تولیدی چسب و ابر تهران که ‌در سال ۹۵ به دلیل بدهی‌‌ به شبکه بانکی بابت ‌خرید ماشین‌آلات و تجهیزات، ورشکست شده و نیروهای آن تعدیل شده بودند، طبق راهبرد ایران‌خودرو در حمایت از تولید داخلی مورد حمایت قرار گرفت و تولید آن از سر گرفته شد.
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و اعمال سیاست‌های حمایتی گروه صنعتی ایران خودرو از زنجیره تولید، برنامه‌های مدونی در این زمینه آغاز شده است، شرکت ساپکو به عنوان متولی زنجیره تامین در نهضت خودکفایی و ساخت داخل قطعات و سکاندار حمایت از زنجیره تامین قطعه‌سازی، ۴۲ میلیارد ریال بدهی شرکت تولیدی چسب و ابر تهران را به شبکه بانکی پرداخت کرد و این شرکت توانست علاوه بر افزایش ظرفیت‌های تولید خود، به چرخه تامین گروه صنعتی ایران خودرو بازگردد.
شرکت تولیدی چسب و ابر تهران که تولید کننده قطعات پلیمری محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات فوم درب خودرو، عایق، صداگیر و چسب از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و این قطعات پلیمری را برای خودروهای خانواده پژو و سمند در گروه صنعتی ایران خودرو تولید کرده است. 
لازم به ذکر است پس از حمایت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و ضمانت بانکی بدهی این شرکت توسط  شرکت ساپکو، تولید این شرکت حیات دوباره یافته و در حال حاضر ۸۰ نیروی انسانی این شرکت شامل مهندسان و کارگران خط تولید فعالیت مجدد خودر را از سر گرفته‌اند.
این شرکت هم اکنون برنامه‌ریزی‌هایی را در زمینه تولید عایق‌های داخلی درب‌های خودروی تارا نیز در فهرست برنامه‌های تولید خود قرار داده است .
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.