• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

اجرای عملیات آبرسانی ۲۶ هزار متر طول در ۸ماه در منطقه۲۲

  • کد خبر : 50413
  • 02 مرداد 1401 - 16:15
اجرای عملیات آبرسانی ۲۶ هزار متر طول در ۸ماه در منطقه۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه بیشترین سرانه فضای سبز در بین مناطق ۲۲ گانه مختص منطقه ۲۲ است، گفت: در ۸ ماه اخیر اداره فضای سبز منطقه توانسته ۲۶ هزار و ۵۵۰ متر طول عملیات آبرسانی را به اجرا در آورد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علیرضا علی بخشی در این باره اظهار داشت: مساحت کل فضای سبز موجود در این منطقه غربی پایتخت با احتساب مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس بیش از ۲۹ میلیون متر مربع و در قالب ۹۳ بوستان است که موجب به وجود آمدن سرانه ۱۳۷ متر مربعی برای هر شهروند ساکن در این منطقه شده است.
وی افزود: چهار بوستان در این منطقه به عنوان بوستان های فرامنطقه ای محسوب می شود که مدیریت شهری توجه ویژه ای برای نگهداشت این حجم فضای سبز دارد، به طوری که موضوع آبیاری از جمله مهم ترین اقدامات اداره فضای سبز منطقه در این زمینه به شمار می رود.
علی بخشی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر اجرای نصب یک هزار و ۲۰۰ اسپرینگر برای کاهش و مدیریت صحیح مصرف آب فضای سبز بوده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه خاطرنشان شد: در بخشی از فضای سبز منطقه مانند بوستان لتمان کن، آبشار و ایثار به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات رشته کوه های البرز روند آبرسانی به شکله تانکری انجام می شود و در نظر داریم طرح هایی را برای آبرسانی به این نقاط با ارتفاع انجام دهیم.
او به محیط های مورد اجرای طرح آبرسانی اشاره کرد، گفت: نواحی ۳،۴ و ۵ در بلوار کوهک و بوستان پیوند و نواحی ۱،۲ و ۶ شامل عرصه های جنگلی خرگوش دره، لتمان کن و چیتگر مورد اجرا قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.