• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ابراز رضایت خزانه دار کل کشور از سفته و برات الکترونیک بانک ملی ایران

  • کد خبر : 50626
  • 04 مرداد 1401 - 17:29
ابراز رضایت خزانه دار کل کشور از سفته و برات الکترونیک بانک ملی ایران

خزانه دار کل کشور با ابراز رضایت کامل خود از اقدام مشترک با بانک ملی ایران در صدور سفته و برات الکترونیک گفت: سالیان طولانی مردم باید برای خرید سفته خود به دکه محله شان مراجعه می کردند اما امروز این خدمت با هوشمندی بانک ملی ایران به سادگی و کاملا به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می شود.

سید رحمت اله اکرمی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران درباره صدور سفته و برات دیجیتال به صورت الکترونیکی، ۲۴ ساعته و غیرحضوری برای نخستین بار در کشور توسط بانک ملی ایران افزود: یکی از اقدامات خوبی که توانستیم در خزانه داری کل کشور با بانک ها به نتیجه واقعی برسانیم، همین سفته و برات الکترونیک بود. به شدت از این همکاری مشترک با بانک ملی ایران رضایت داریم و این اقدام مهم و بسیار بزرگ می تواند مبنای توسعه همکاری ها و تعاملات بیشتر باشد. 

وی تصریح کرد: ضمن اینکه از گذشته با دکتر فرزین مدیر عامل بانک آشنایی دیرینه داریم؛  اقدامات و فعالیت های مثبت ایشان در این بانک به وضوح قابل مشاهده است.

اکرمی با بیان اینکه بخش عمده تعاملات خزانه داری کل کشور با بانک مرکزی و بانک هاست، تاکید کرد: بعضا اقدامات مشترک ما به نتیجه نهایی نمی رسد که البته بخشی از آن طبیعی است اما صفر تا صد همکاری مشترک با بانک ملی ایران نتیجه بخش بوده است. ضمن اینکه پیچیدگی های صدور سفته و برات الکترونیک از جهت نحوه برخورد با نکول آن، اثرات بعدی و… کاملا دیده و مسایل و مشکلات آن رفع شده است.

خزانه دار کل کشور بیان کرد: امیدواریم بتوانیم همه اقدامات مشترک آینده میان بانکداری نوین و دیجیتال و خزانه داری الکترونیک و هوشمندی که ما به دنبال آن هستیم را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است، بانک ملی ایران اخیرا برای نخستین بار در کشور، بهره برداری از سفته الکترونیکی در صنعت بیمه را نیز از طریق شعبه دانش بنیان فخر رازی این بانک و شرکت دانش بنیان ازکی وام عملیاتی کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.