• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

آیپد مینی با حاشیه‌‌های باریک‌تر و حذف دکمه‌ی هوم اواخر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

  • کد خبر : 16363
  • 15 خرداد 1400 - 18:20
آیپد مینی با حاشیه‌‌های باریک‌تر و حذف دکمه‌ی هوم اواخر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

اپل در حال توسعه‌ی یک نسخه‌ی جدید از آیپد مینی است که گویا دارای طراحی ظاهری جدید و نمایشگری با حاشیه‌های کمتر است. اگر این اطلاعات جدید منتشر شده توسط نشریه‌ی بلومبرگ درست باشند، اپل بالاخره بعد از شش سال طراحی ظاهری این آیپد را به‌روز خواهد کرد.

این اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‌دهند که نسل بعدی آیپد مینی دارای نمایشگری با حاشیه‌ی اندک است. همچنین این اطلاعات نشان می‌دهند که اپل در حال بررسی و آزمایش طراحی ظاهری جدید برای آیپد مینی است که دیگر در آن خبری از دکمه‌ی هوم نخواهد بود.

پیش از منتشر شدن این اطلاعات جدید توسط بلومبرگ، در گذشته هم شایعه‌های مختلفی درباره‌ی توسعه‌ی یک نسخه‌ی جدید از آیپد مینی مطرح شده بودند. به عنوان نمونه در این شایعه‌ها گفته شده بود که این نسخه از آیپد مینی دارای نمایشگری ۸٫۵ تا ۹ اینچی است که در مقایسه با نمایشگر ۷٫۹ اینچ استفاده شده در نسل کنونی آیپد مینی، اندازه‌ی آن افزایش چشمگیری را داشته است.

همچنین در اوایل امسال هم تصاویری از ماکت یک آیپد مینی منتشر شد که طراحی جدید این تبلت را نشان می‌داد. البته باید گفت که نمی‌توان صحت این تصاویر منتشر شده را تأیید کرد زیرا این ماکت دارای دکمه‌ی هوم در قسمت جلویی خود بود.

علاوه‌بر آیپد مینی، گویا اپل در حال کار کردن بر روی نسخه‌ی باریک‌تر از مدل پایه‌ی آیپد برای دانش‌آموزان است. همچنین اپل می‌خواهد که هم آیپد مینی و هم ارزان قیمت‌ترین آیپدی که این شرکت تولید می‌کند را اواخر امسال به بازار عرضه کند.

گزارش جدید بلومبرگ همچنین اطلاعاتی را هم درباره‌ی نسل بعدی آیپد پرو منتشر کرده است. با وجود اینکه هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی از نسل کنونی این تبلت نمی‌گذرد، اما گزارش جدید بلومبرگ ادعا می‌کند که نسل بعدی آیپد پرو که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود دارای قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شارژر بدون سیم MagSafe و قابلیت شارژر کردن بدون سیم دستگاه‌های مختلف است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.