• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

آمادگی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی تا ۵۰ هزار میلیارد تومان

  • کد خبر : 28691
  • 12 آبان 1400 - 16:37
آمادگی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی تا ۵۰ هزار میلیارد تومان

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری شستا، وابسته به سازمان تأمین اجتماعی آمادگی سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی در خراسان جنوبی را دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از پیش‌بینی ظرفیت ۵۰ هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در هلدینگ معدن شستا، هر آنچه که استانداری و ظرفیت دیگر دستگاه‌ها فراهم شود؛ آماده سرمایه‌گذاری و توسعه در معادن خراسان جنوبی هستیم.

وی افزود: مجموعه سرمایه‌گذاری شستا ۵ پروژه بزرگ در حوزه معادن استان خراسان جنوبی دنبال می‌کند که یکی از این ۵ پروژه امروز در طبس افتتاح می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: با افتتاح این پروژه ۶۸ هزار تن تولید کنسانتره زغال سنگ به ظرفیت تولیدی کشور افزوده می‌شود.

موسوی یکی از دستاوردهای این پروژه را استفاده از ظرفیت داخلی عنوان کرد و افزود: در این پروژه با بهره‌گیری از نیروهای بومی و داخلی با تولید زغال سنگ شوی از خروج ۱۷ میلیون یورو ارز از کشور ممانعت به عمل آمد و با صرف ۳۶ میلیارد تومان این پروژه به سرانجام رسیده است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی بالغ بر ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و در سفرهای استانی رفع مشکلات و ارتقاء خدمات به این جمعیت را به صورت عملیاتی دنبال می‌کنیم.

موسوی در ادامه گفت: بر اساس اقتضائات در جلسات شورای اداری استان‌ها نسبت به رفع مشکلات اقدام و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی همچنین در جلسه‌ای با استاندار خراسان جنوبی گفت: سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد را از بدو ورود به سازمان تأمین اجتماعی سرلوحه کار قرار دادیم و اعلام کردیم که می‌خواهیم با رویکرد تحولی و عدالتی کار را دنبال کنیم.

 موسوی افزود: بر این اساس نیازمند این هستیم که کارکردها و چشم اندازهای جدید داشته باشیم و برنامه‌های تحولی و حرکت‌هایمان مبتنی بر عدالت باشد. بر همین اساس استان‌های کم برخوردار را برای سفرهای استانی در اولویت قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در کل کشور به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و برزمین مانده هستیم و تلاش می‌کنیم با این اقدامات در جهت احیای اعتماد مردم فعالیت کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.