• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

آمادگی بانک توسعه تعاون جهت عاملیت اوراق صکوک و مشارکت برای کارآفرینان

  • کد خبر : 50690
  • 05 مرداد 1401 - 8:14
آمادگی بانک توسعه تعاون جهت عاملیت اوراق صکوک و مشارکت برای کارآفرینان

سرپرست بانک توسعه تعاون این بانک را آماده جهت پذیرش عاملیت انتشار اوراق صکوک و مشارکت برای کارآفرینان اعلام نمود

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در مراسم تقدیر از کارآفرینان استان تهران در مجتمع تلاش اظهار داشت: شبکه بانکی پیشران اصلی توسعه اقتصادی کشور بوده است و کارکنان و ارکان بانکها همواره در کنار تولید کنندگان و کارآفرینان بوده اند.
وی افزود: ۸۰ درصد تامین مالی کشور از طریق بانکها صورت می پذیرد و تامین مالی از طریق بازار سرمایه نیز تا حدی در رفع نیازهای واحدهای کارآفرینی و تولیدی نقش داشته است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: این بانک جوان و دولتی با رویکرد توسعه ای این افتخار را داشته است که خدمات متنوعی به کارآفرینان و تولید کنندگان ارائه دهد و سرمایه و منابع بانک صرف عملیات مالی و حمایت از بخش های واقعی اقتصاد گردیده است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: رسالت بانک حمایت از بخش غیر دولتی با اولویت تعاونی ها بوده است و بانک تخصیص و توزیع منابع را در این بخش های مولد اقتصاد صورت داده است.
وی تصریح نمود: در حال حاضر بانک توسعه تعاون عهده دار عاملیت قراردادها و تفاهم هایی با دستگاه های اجرایی است که از این طریق کارآفرینان فعال در صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و کسب و کارهای خرد مورد حمایت بانک واقع می شوند و بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز حمایت های عملی از کارآفرینان مناطق به اجرا در آورده است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک در طرح های ملی و تبصره ای به صورت صد در صدی به تکالیف پای بند بوده است و بانک از فعال ترین ها در همکاری با صندوق توسعه ملی و تخصیص منابع به تولید کنندگان و کارآفرینان بوده است.
شیخ حسینی تاکید کرد: هدفگذاری پرداخت ۲۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری مورد توجه بانک است و سهم کسب و کارهای متنوع و بنگاه های کوچک و متوسط در این سبد تسهیلات بالا است.
وی ابراز داشت: بانک توسعه تعاون علاوه بر اعطای تسهیلات توسعه ای و متنوع به کارآفرینان و تولید کنندگان این قابلیت را دارد که واحدها را از طریق روش های تامین مالی نوین و همچنین پذیرش عاملیت انتشار اوراق صکوک و مشارکت مورد حمایت قرار داده و در فراهم سازی زمینه های تامین مالی نوین واحدها گامهای مهمی بردارد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: روش های تامین مالی از جمله صدور اعتبار اسنادی و صدور انواع ضمانت نامه نیز برای کارآفرینان و تولید کنندگان در شعب سراسر کشور انجام می شود.
در این رویداد صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور، محسن منصوری استاندار تهران، محمود کریمی بیراوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد مهدی برادران خلخالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و ویس کرمی رییس اداره کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز مطالب مهمی را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.