• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

آقاپور: تاکنون بازیکن ۱۸ ساله در تیم ملی فوتسال ندیده بودم!

  • کد خبر : 54753
  • 24 شهریور 1401 - 13:29
آقاپور: تاکنون بازیکن ۱۸ ساله در تیم ملی فوتسال ندیده بودم!

ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتسال گفت شمسایی کار بزرگی را در تغییر نسل تیم ملی انجام داده است.

سالار آقاپور، ملی‌پوش فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط این تیم در اردوی تایلند و صعود به نیمه‌نهایی مساقات دوستانه این کشور اظهار کرد: اردوی خوبی است و محک مناسبی برای تیم ملی ایران پیش از جام ملت‌های آسیا است. هم تیم‌های خوبی در این مسابقات حضور دارند و هم شرایط برگزاری مسابقات در سطح بالا و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: فنلاند تیم بسیار خوبی بود که موفق به شکست آن شدیم. آن‌ها تیم فیزیکی خوبی بودند و چالش خوبی برای ما بود. ویتنام هم که تیم فوتسال بلدی بود و با وجود پیروزی با اختلاف ۲ گل، شرایط سختی را در این دیدار تجربه کردیم. حالا هم در نیمه‌نهایی به تایلند خوردیم که شاید فینال زودرس این مسابقات باشد. البته مراکش هم تیم بسیار خوبی است و آن‌ها با گل زده بیشتر موفق شدند صدرنشین گروهشان شوند. برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم و تلاشمان محک خوردن در این بازی‌ها و البته قهرمانی است.

بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران در خصوص استراتژی وحید شمسایی در تغییر نسل تیم ملی فوتسال عنوان کرد: بازیکنان باتجربه هم کنار تیم هستند ولی به نظر من او کار خیلی بزرگی را انجام داد. اکنون در تیم ملی بازیکن ۱۸ ساله وجود دارد که من فکر نمی‌کنم در تاریخ تیم ملی فوتسال، این اتفاق سابقه داشته باشد. مطمئن هستم با تجربه و دانش وحید شمسایی و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی، هم در مسابقات تایلند و هم در مسابقات بعدی موفق خواهیم شد.

آقاپور در خصوص این که با وجود تغییر نسل، انتظار مردم از تیم ملی قهرمانی در آسیا است، تصریح کرد: همه ملی‌پوشان هم فقط به قهرمانی آسیا فکر می‌کنند. امیدوارم مردم از تیم ملی فوتسال و تغییراتی که به وجود آمده حمایت کنند و ما هم با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، این لطف آن‌ها را جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.