• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

آغاز عملیات اجرایی پیمان‌کار پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید، هم‌زمان با افتتاح کارگاه

  • کد خبر : 50367
  • 01 مرداد 1401 - 23:38
آغاز عملیات اجرایی پیمان‌کار پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید، هم‌زمان با افتتاح کارگاه

هم‌زمان با افتتاح کارگاه پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس، مهندس شریفی مدیرعامل شرکت با تفویض زمین به پیمانکار از نمایندگان و مهندسان شرکت ایریتک که پیش‌ازاین فعالیت‌های اولیه خود را آغاز کرده بودند، خواست با سرعت بیشتری عملیات اجرایی را پیش برده و حتی یک روز را هم از دست ندهند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، مهندس رضا شریفی بعدازظهر روز چهارشنبه با حضور رؤسای ادارات شهرستان و همچنین دکتر مهدی زارعی رئیس مرکز آموزش عالی اقلید کارگاه پروژه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی فولاد اقلید را افتتاح کرد.

وی با تأکید بر اینکه هرروز تأخیر در پروژه برای مردم و بیت‌المال هزینه‌بردار خواهد بود، افزود: همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا علاوه بر افتتاح محل کارگاه پروژه، زمین را هم به نمایندگان ایریتک به‌عنوان پیمانکار پروژه تحویل دهیم تا با سرعت بیشتری عملیات اجرایی را پیش ببرند.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید با تقدیر از همکاری و همیاری رؤسای ادارات شهرستان اقلید در پیش برد عملیات اجرایی پروژه، تصریح کرد: وقتی یک پروژه فولادی در شهرستانی اجرایی می‌شود، ۹۰ درصد مشکلات اجتماعی را برطرف می‌کند، چراکه مشکل اعظم بیکاری را حل می‌کند.

شریفی همچون گذشته تأکید کرد که اساس استفاده از آب در پروژه آهن اسفنجی اقلید، استفاده از پساب شهری خواهد بود و جهت تأمین برق نیز برای راه‌اندازی یک نیروگاه ترکیبی بادی و خورشیدی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

در این مراسم علاوه بر افتتاح کارگاه پروژه که با بریدن روبان توسط دکتر مهدی زارعی رئیس مرکز آموزش عالی اقلید، انجام شد، صورت‌جلسه تفویض زمین به شرکت ایریتک به‌عنوان پیمانکار پروژه امضا گردید و از قسمت‌های مختلف سایت بازدیدهایی صورت گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.