• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آغاز عملیات اجرایی ساخت مرحله نخست ۴۵ کلاس درس فولاد سنگان

  • کد خبر : 50570
  • 03 مرداد 1401 - 18:15
آغاز عملیات اجرایی ساخت مرحله نخست ۴۵ کلاس درس فولاد سنگان

این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف توسعه عدالت آموزشی با همکاری اداره نوسازی و ساخت مدارس خراسان رضوی، عملیات اجرایی ساخت مدارس چندگانه را در شهرستان خواف آغاز نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان،در آیین افتتاح این مراسم، غلامپور(رئیس آموزش و پرورش شهرستان خواف) ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در مراسم، عنوان کرد :

شهرستان خواف با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفرکه حدود چهل و یک هزار نفر از این افراد دانش آموزان در حال تحصیل بوده و در ۳۲۰ مدرسه مشغول به تحصیل اند و با توجه شرایط اقلیمی و مهاجرت به این منطقه، با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم که با همکاری و تعامل مثبت با شرکت های معدنی و دیگر مسئولین سعی در افزایش فضاهای مزبور داشته ایم.

غلامپور افزود : سرانه فضای آموزشی در شهرستان نسبت به استان حدود ۲ متر مربع کمتر است و طبق سند تحول بنیادین باید به میزان ۳/۸ متر مربع برسیم که خوشبختانه با همکاری شرکت فولاد سنگان ، وارد فاز اجرایی ساخت سه مدرسه شش کلاسه شده ایم و از امروزعملیات اجرایی آغاز شده و انشالله کمبود فضای آموزشی را تا حدودی جبران خواهیم نمود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خواف اضافه نمود :بی شک همیاری و هم افزایی مردم شهرستان نقش بسیار مهمی در توسعه فضاهای آموزشی داشته و از تمامی خیرین مدرسه ساز نیزکمال تشکر را داریم.

در ادامه مراسم، شمسی نیا ( معاون بهره برداری فولاد سنگان) عنوان کرد:

در آغاز اعیاد گذشته را خدمت تمامی مردمان شریف روستای زوزن تبریک عرض نموده و فولاد سنگان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در منطقه و با هدف تسریع در ساخت مدارس سه گانه ، حق السهم مربوط به خویش را پرداخت نموده تا روند عملیاتی کار به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

 معاون بهره برداری فولاد سنگان ادامه داد : فولاد سنگان از شرکت های زیر مجموعه فولاد مبارکه است و این شرکت  در راستای عدالت آموزشی با برگزاری آزمون استخدامی تعدادی از جوانان شهرستان خواف را جذب نموده و انشالله با توسعه پروژه های توسعه ای در آینده، شاهد اشتغال زایی مستقیم وغیر مستقیم خواهیم بود.

وی ادامه داد : فولاد سنگان در حوزه های آموزش، بهداشت ودرمان و توسعه سلامت جسم وروان، اشتغال زایی ، توسعه و ارتقای ورزش وتوسعه وعمران شهرستان و  … اقدامات موثر و ارزشمندی را با همکاری نهادهای مختلف در شهرستان انجام داده که یقینا موجب پیشرفت و توسعه شهرستان خواف خواهد شد.

در ادامه شوشتری ( مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی) با تقدیر از اقدامات فولاد سنگان، بیان کرد :

از همراهی شرکت فولاد سنگان در مشارکت جهت ساخت مدارس تقدیر و تشکر می نمایم که با وجود مشکلات اقتصادی با انجام اقدامات موثر در راستای ارتقای نسل های آینده قدم بر می دارد. وی افزود : انقلاب شکوهمند ما سراسر دنیا را تکان داده و مستکبرین را در اقصی نقاط جهان را به وحشت انداخته است و انشالله با تلاش ، همت و تلاش روزافزون l,[f رضایت مقام معظم رهبری شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ادامه داد :

برای آموزش و پرورش پویا، باید دست به دست همدیگر داد و با همت میتوان شاهد نسلی فرهیخته وپرتوان بود و بزرگوارانی که در راه نوسازی قدم بر میدارند شاهد هستند که مدارس محلی برای برطرف شدن مشکلات مردم ، توسعه آرمان های ملی و مذهبی است و پر نمودن اوقات فراغت است.

گفتنی است ، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، معاون بهره برداری فولاد سنگان، مدیران ادارات شهرستان، مقامات نظامی و انتظامی و مردم شریف روستای زوزن، عملیات اجرایی ساخت مرحله نخست ۴۵ کلاس درس فولاد سنگان، آغاز شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.