• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

آغاز صدور غیرحضوری «کارت اعتباری سهام عدالت» توسط بانک ملی ایران از امروز

  • کد خبر : 9263
  • 26 بهمن 1399 - 10:34
آغاز صدور غیرحضوری «کارت اعتباری سهام عدالت» توسط بانک ملی ایران از امروز

عضو هیات مدیره بانک ملی با اعلام خبر آغاز صدور «کارت اعتباری سهام عدالت» برای همه دارندگان این سهام از امروز، گفت: ارزش این کارت اعتباری معادل ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت در اختیار افراد است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر سید فرید موسوی با اشاره به این که متقاضیان می توانند «کارت اعتباری سهام عدالت» خود را از بانک ملی ایران دریافت کنند، افزود: پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در چندماه گذشته به صورت آزمایشی انجام شد و از امروز بانک ملی ایران، آمادگی پوشش تمام دارندگان سهام عدالت را دارد.
وی با تاکید بر این که دارندگان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری نیازی به مراجعه به شعب ندارند، اظهار کرد: متقاضیان می توانند مدارک هویتی خود را در سامانه «نشان بانک» در اپلیکیشن ایوا ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرند.
موسوی با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت سه سال تعیین شده است، تاکید کرد: این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد و «سهام عدالت» ضامن آن خواهد بود.
وی تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، وجه التزام به تسهیلات اضافه نخواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.