• امروز : دوشنبه - ۱۲ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فعالان بازار سرمایه در انتظار راه اندازی «بازار رسمی نقره» هستند/ معاملات نقره هم مانند طلا، رسمی و شفاف می شود اعلام فرایند انتخاب مدیران عامل بورس‌ها/ مجامع فرابورس، بورس انرژی و بورس تهران، برای انتخاب هیات مدیره جدید برگزار شده است/ هیأت مدیره هر یک از بورس‌ها می‌بایست مدیرعامل پیشنهادی خود را برای طی فرآیند تایید صلاحیت حرفه‌ای به سازمان بورس معرفی کند صندوق اعتماد تمدن: پیشتاز بازدهی هفتگی صندوق‌های مختلط مراسم تودیع و معارفه اعضای ‌هیئت‌مدیره بیمه نوین برگزار شد زنگ بیمه در زاهدان با حضور بیمه تعاون نواخته شد حمایت و تامین مالی فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین اولویت های پست بانک ایران است با حضور مدیرعامل بانک‌آینده از باشگاه مشتریان همراه‌کارت رونمایی گردید کسب ۵ مقام برتر توسط بانک سامان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نواختن زنگ بیمه در مدارس ابتدایی تهران پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت ۱۳آذر ماه (روز بیمه) پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت روز جهانی معلولان

1

آغاز«سه‌شنبه‌های سینایی» با هدف بهبود تجربه مشتریان

  • کد خبر : 97628
  • 06 آذر 1403 - 18:10
آغاز«سه‌شنبه‌های سینایی» با هدف بهبود تجربه مشتریان

بیمه سینا در راستای تکریم و بهبود تجربه مشتریان، برنامه”سه‌شنبه‌های سینایی” را آغاز کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمه‌گزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جاری در سراسر کشور، برنامه‌ای تحت عنوان “سه‌شنبه‌های سینایی” طراحی و آغاز شده است.

علی اصغر نائیجی سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا در مورد جزئیات این برنامه بیان داشت: از این هفته، هر سه‌شنبه با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستاد و شعب، سوالات مشتریان پاسخ داده می‌شود تا از این طریق، مدیران بدون واسطه در جریان سوالات و ابهامات مورد نظر مشتریان قرار بگیرند و علاوه بر پاسخگویی به آنها برای رفع مشکلات، چاره‌اندیشی کنند.
وی با اشاره به تقویت نیروی انسانی مستقر در مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشتریان افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اخیراً مرکز تماس امور مشتریان با شماره تلفن ۲۸۰۷ـ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده دریافت سوالات و مسائل مورد نظر بیمه‌گزاران خواهند بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نظرسنجی از مشتریان و تماس گیرندگان نیز به صورت ماهانه در حال انجام است تا به این روش پس از سنجش سطح کیفی خدمات، آن را ارتقاء دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.