• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

آتش در پالایشگاه تهران به ۵ درصد رسید

  • کد خبر : 16287
  • 13 خرداد 1400 - 12:42
آتش در پالایشگاه تهران به ۵ درصد رسید

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: با توجه به کاهش شعله‌های آتش به ۵ درصد حجم اصلی، پیش‌بینی می‌کنیم پالایشگاه در ساعت‌های آینده وارد مدار تولید شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، شاکر خفایی افزود: هم اکنون حجم آتش به ۵ درصد رسیده و طبق پیش بینی‌ها دو تا سه ساعت آینده آتش به طور کامل خاموش شود.

وی بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه تا کنون هیچ تلفاتی نداشته گفت: با توجه به این که هم‌اکنون به مواد سنگین‌تر نفتی رسیده‌ایم، سوختن فرآورده‌ها زمان‌بر بوده و ممکن است حتی شعله‌های آتش بیشتر شده و علائم آن همچون دود بیشتری نیز داشته باشیم، اما پیش‌بینی ما این است که در صورت خاموش شدن کامل آتش تا چند ساعت آینده و پاکسازی مخزن، پالایشگاه مجدداً راه‌اندازی شود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران اخبار برخی رسانه‌های معاند مبنی بر انفجارهای متعدد در شب گذشته و سرایت آتش به دیگر نقاط را جعلی عنوان کرده و تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشتیم و همکاران تلاشگر ما از نخستین لحظات حادثه در شب گذشته تاکنون در حال تلاش برای مهار و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط هستند.

خفایی افزود: آخرین شعله‌های آتش فعلی مربوط به محوطه باند بال مخزن cold slops است که امیدواریم به زودی به صورت کامل خاموش شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.